Börjar om

Börjar om med bloggen, jag vet egentligen inte varför. Men när jag läste igenom mina inlägg så insåg jag hur tråkigt min blogg egentligen är. Dom handlar om mina party fyllda helger. Tro mig, jag är så mycket mer som person än de. Man kanske tror att de enda jag gör om dagarna är att dricka alcohol, men verkligen inte. Fast jag är en person som älskar att festa och ha kul, det tänker jag inte ljuga om. Jag älskar att stå på dans golvet med vännerna, lika mycket som jag älskar att sitta på pitchers och ta en öl. Men förutom de så är jag faktiskt en person som håller för fullt på med föreställningar, planerar min framtid, för snart är det faktiskt studenten som gäller för mig. Jag har massor med olika och roliga planer för vad som händer efter de. Jag vill så himla mycket, så JÄVLA mycket faktiskt. Jag vill till USA, England, till itialien. Jag vill se hela världen. Men sen vill jag också till några fantastiska skolor. Dock räcker inte pengarna till de flesta av skolorna, men jag tänker kämpa och jobba tills jag kan nå mitt mål och åka dit. Jag vill verkligen bli skådespelare, vara med i en tv-serie eller i en lång film. JAG VILL SÅ JÄVLA MYCKET. Fast de räcker inte alltid, men jag tänker försöka. Men om jag misslyckas så har jag faktiskt andra planer också.

Nu vart de ett jätte långt inlägg, men jag vart bara lite orolig över hur människor egentligen ser på mig när man läser min blogg. Tråkig typisk blogg om vardagen, men jag ska göra den roligare. Eller ja, skriva mer, dela med mig av mina alla tusen ideér. Inte bara visa min party sida utan också vad jag tycker och tänker. Men nu måste jag sova, puss på er kära blogg läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0