i'm back

Har tagit en stor paus från bloggen känner jag, de var inget planerat men hade helt enkelt ingen ork eller tid till bloggen. Men nu är jag tillbaka, och ja vad ska jag säga? Jag har tagit studenen. Det känns helt jävla sjukt att kunna skriva det, men så är det. Jag har nu lämnat 3 år på carlforsska bakom mig. Jag minns fortfarande första dagen jag började skolan, liten tjej med från skit hålan skinnskatteberg. Hade hela mitt liv varit omringad av falska människor och skit snack. Men så kommer man till Carlforsska, alla är så välkommnande, här var det inte konstigt att prata med en ny främmande person. Alla var så sociala och glada, jag var i chock. Aldrig i mitt hela liv har jag träffat så underbara människor som desss. ES10, ni alla är en sån stor del av mitt liv ni har gjort mig till en bättre människa, och utan er hade min gymnasie tid inte varit desamm. Och jag har dessutom aldrig haft så underbara lärare som jag har haft på gymnasiet, lärare som bry sig och finns där. Kommer sakna Carlforsska, men jag är också pepp på vad som händer nu. Nu har jag massa jobb framför mig och efter de, ja va händer då? Ingen aning, men de är faktiskt lite spännande att inte veta. Nej nu ska jag sluta skriva och bjuda på massa bilder, puss på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0