Don't let the past steal your present.

Hej på er. Det händer ganska så mycket i mitt liv just, har ännu en premiär på g. Så det är rep hela dagarna, sen lektioner där i mellan. Jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med allt skolarbete mitt i allt. Är så trött om dagarna när jag kommer hem, somnade i 3 timmar igår. Inte första gången heller. Måste verkligen sluta med att sova på dagarna. Men jag börjar 8 om dagarna nu, så måste upp extra tidigt. Jaja, skönt att man slipper pendla och sånt skit iallafall. Idag fick jag biljetten till student festen, alltså festen på bmb dagen man tar studenten. FYFAN VAD JAG ÄR PEPP. Fick också fri biljett till pluto helgen innan där det också är student fest tydligen, kanske drar dit med vännerna. Aja jag är så galet pepp på studenten just nu! Kommer bli så gaalet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0