Jag är tillbaka

Har haft 3 helt underbara och fantiska veckor med estet. Det har varit jobbigt, slitsamt men så jävla kul! Fyfan vilken erfarenhet, och helt underbart att få umgås med så underbara människor varje dag! Så sjukt tallang fulla människor, ni alla kommer verkligen komma nånstans här i livet. Igår hade vi sceniska festen med båda lärare och alla elever, en helt oförglömlig kväll. Vi dansade och sjöng hela kvällen, så ja mina fötter verker en aning just nu. Finns egentligen inga ord som kan beskriva hur jag känner just nu, har bara så svårt att släppa allting. Vill föralltid stå där på scen med es10. Jag har lärt mig så mycket, och växt så otroligt som person. Men ja, ES10 ni är bäst, och ni kommer att föralltid ha en speciell plats i mitt hjärta, hur töntigt det än låter. Men de är sant, NI ÄR BÄST!
 
 
 
 
 
 
Bilderna från föreställningen är tagna från Dennis Ulander Photographer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0