Lördag

Som ni märkte igår så drog jag ut på krogen med mina fina vänner. Vi hade iallafall förfest hos Lina. Sen drog vi till pitchers och tog en öl, och sedan vidare till pluto. Jag var så sjukt packad, men jag kom in ändå, chockad faktiskt. Första jag gör när vi ska till baren är att jag ramlar bland massa människor. Åh så pinsamt, men aja skitsamma. Träffade iallafall as mycket folk, mina fina kill kompisar va ute sen träffade man folk man inte träffat på ååår och dar. As bra kväll/natt iallafall. 
 
Idag fyller min fina bror år, så vi har varit på resturang och ätit. Han fyller hela 14 år, gud så stor han är. Vill att han föralltid ska vara liten, men vad ska man göra. Stort grattis till han iallafall, älskar han så mycket!
 
Bild från igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0